Meteen naar de inhoud

Je hebt interesse, wat nu?

Het start met een belletje, een privébericht of een email…

Ben jij op zoek naar flexibele office support en heb je interesse in een samenwerking? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dan prikken we samen een datum voor een persoonlijke ontmoeting bij een lekkere kop thee of koffie.

Samen inventariseren we waar jij ondersteuning kunt gebruiken. Welke taken stel je steeds uit vanwege een overvolle agenda? Welke ideeën blijven liggen omdat het te druk is om ze verder uit te werken? Zijn er processen die eenvoudiger kunnen? Kortom, hoe kan ik je helpen zodat jij kunt doen waar jij als ondernemer goed in bent. Ik denk vooral in mogelijkheden, samen kunnen we creatief zijn.

Nadat we alles op een rijtje hebben gezet, gaan we kijken hoeveel uur er nodig is om het werk uit te voeren. We maken een inschatting op basis van jouw en mijn ervaring. We bespreken in wat voor vorm je onze eventuele samenwerking zou willen gieten. Wil je het projectmatig aanpakken? Wil je een vast aantal uren per week of per maand? Of geef je de voorkeur aan ‘uurtje factuurtje’? Ik kan al ondersteuning bieden vanaf één uur per maand.

Wanneer we de bovenstaande zaken in kaart hebben gebracht en we allebei een goed gevoel hebben bij een samenwerking, kunnen we concrete afspraken maken.

Waarom samenwerken Met Ludy?

Voor mijn flexibele office support hanteer ik een basistarief van € 55,00 exclusief BTW. Na ons kennismakingsgesprek maak ik graag een offerte op maat. Mijn voorstel is gebaseerd op het soort werkzaamheden, het aantal uren en de duur van onze samenwerking.

Ik kan je ondersteuning bieden bij projecten of wanneer je kampt met een personeelstekort door bijv. ziekte, zwangerschap of extra drukte. Als je hulp kunt gebruiken bij het uitvoeren van structurele werkzaamheden kun je ook bij mij terecht. Al vanaf één uur in de week.

Interesse in een samenwerking?

Neem vrijblijvend contact met me op!

Flexibele office support